Újabb remek kezdeményezéssel tette színesebbé az Aldi élelmiszerbolt Solymári üzletük parkolóját. Ezúttal a Colorfools dekorációs festéssel foglalkozó csapata csempészett egy kis vidámságot az elkészült munkájukkal az oda látogató vásárlóknak.
Az ALDI első ilyen típusú projektje 2018-ban valósult meg Budapesten, a Tűzoltó utcai ALDI-nál, ahol az áruház parkolójával határos belvárosi tűzfal felülete adta a lehetőséget ehhez a fiatalos és népszerű közterületi megjelenési formához. Azóta a cég keresi azokat a lehetőségeket, amelyekkel színesíteni tudja az áruházai, az áruházakhoz kapcsolódó parkolók környezetét. Célja, hogy a jövőben minél több hasonló megoldás születhessen.
A 2018-as projekt kapcsán az ALDI több művészt is megkeresett, felmérve, hogy ki milyen feltételek mellett vállalná el az adott feladatot. A meghívásos tendernél az alapvető megkötés az volt, hogy a festmény illeszkedjen az adott helyszín miliőjéhez és az ALDI arculatához. A nyertes kivitelező érzett rá legjobban az ALDI-s stílusra.
A pályázat esetében annyi volt az ALDI kérése, hogy a készülő graffiti az ALDI arculatához illő legyen, és színesítse az áruház parkolóját. Természetesen ez egy összetett megkötés, mivel a festmény kapcsán igen sok szempontot kell figyelembe venni. Egyrészt meg kell felelni a vállalat arculatának, fel kell mérni az adott helyszín sajátosságait, valamint a lokálisan felmerülő igényeket, ugyanis az esetleges tulajdonosok és az önkormányzatok is tehetnek javaslatot a végső formai megjelenéssel kapcsolatban.
Mivel az ALDI nagy hangsúlyt fektet a frissességre, ezért – játékos formában – az áruház által kínált friss gyümölcsök, zöldségek és pékáruk kaptak helyet a grafikán.
A festménnyel kapcsolatban nagyon pozitívak voltak a vásárlói visszajelzések, a vevők elégedettek, továbbá a vásárlók arra is adtak tippeket, hogy mely további áruházaknál látnának szívesen hasonló graffitit – tájékoztatott az Aldi Magyarország.