Neopaint – Urban Jungle

2024. szept. 16. | Közösség

Elkészült a Rhodium irodaház legújabb murálja, amin az angyalföldi iparos terület és a természet találkozik.

Az angyalföldi iparos terület találkozik a természettel, alapvetően ez volt a grafika alap koncepciója, amit a megrendelő kért. A látvány ötletgazdája ezúttal Pálffy András volt, a grafikát pedig Brunszkó ’Nikon’ Laci készítette, amihez írt is egy rövid gondolatot:

A fogaskerék és teherkikötő látványa a városrész legendás ipari fejlődésére fókuszál miközben a Rozsdafarkú, a buja zöld környezetben, hangsúlyt fektet a környék élhető, természetes környezetére is.

Urban Jungle
Urban Jungle
Urban Jungle

A tervezésnél lényeges volt a sok zöld megjelenítése az új irodaház udvarán. Szempont volt még továbbá, hogy ne fotóminőségű grafika legyen, hanem „friss design”. Lényeges volt még, hogy valamilyen szöveges rész is legyen rajta, így lett az Urban Jungle, ami az elképzelés témaköre volt.

Urban Jungle
Urban Jungle

A 40 m x 8 m széles festményt a Neopaint Works csoport készítette. A festési folyamat 12 napot vett igénybe, aminek az előkészítése kb. 4 nap volt.

Urban Jungle
Urban Jungle
Urban Jungle
Urban Jungle

Az Urban Jungle című murál Budapest 13. kerületében, a Rhodium irodaház belső udvarában található, ami sajnos utcáról nem látható. 

Az újrahasznosított világ

Az újrahasznosított világ

A festmény egy összetett képsor, amely az emberiség környezetre gyakorolt szennyező hatására, és annak elkerülésének egy módjára az újra hasznosításra reflektál. Illetve, hogy ennek a lehetősége és a bolygónk sorsa csak is a mi kezünkben van.

A Világűr Csodái

A Világűr Csodái

Tárnokon a XX. századi popkultúra legismertebb sci-fi film karakterei kelnek életre a MÁV vasútállomás melletti zajvédő palánkon.

NO PIC NO PROOF: Törjük át az algoritmust

NO PIC NO PROOF: Törjük át az algoritmust

A NO PIC NO PROOF installáció egy elvont, dramatizált és térbe helyezett pillanatkép, ahol a social médiában minket reprezentáló profilok fizikai formát öltenek és elveszik tőlünk a valóságot. Amikor valaki egy rock koncerten a telefonját magasba tartva a facebookon “élőzi” az eseményt, akkor felmerül, hogy most ki élvezi a koncertet? Ő vagy a facebook profilja?